top of page

není cesty zpět

Domeček na kolech? Ale kde vzít kola? Mmm, co takhle koupit přívěs? Fakt chci stavět dům na kolech? Nebudou si o mně všichni myslet, že jsem blázen? Chci do toho investovat všechny své naškudlené penízky?


Přátelé, tohle rozhodování bylo nejhorší. Tak nervózní jsem nebyla ani nepamatuju. Pak jsem si vzpomněla na známou frázi - mamka a trenér mají vždy pravdu! Jelikož flintu už jsem pověsila na hřebík, tak jsem se prostě zeptala mamky. Bylo to asi nějak takhle: "Mami, můžu si koupit přívěs a postavit si na něm dům?", mamka: "Dělej si co chceš.", brala jsem to jako jasné ANO!


17. duben 2020 se tedy zapsal do dějin. Tento krásný den začal brzkým vstáváním, čekala nás totiž dlouhá cesta až do Jičína. A co v Jičíně když ne na kafe s Rumcajsem? No přece koupit přívěs! Tato kráska jménem Agados Dona 11 byla láska na první pohled. Má neskutečných 7,4m na délku, kouli na zapojení a uveze až 3,5 tuny včetně vlastní váhy. A to přesně pro budoucí Tiny chci!


Když jsem pána ujistila v tom, že fakt chci přívěs koupit já a že fakt chci na něm postavit barák, tak jsme se konečně dostali k podpisu kupní smlouvy. A z ničeho nic jsem byla o 67 tisíc korun chudší, ale s prvním vlastním "autem", jupííí! Se skvělým pocitem jsem jako pyšná majitelka kráčela k přívěsu, že ho zapojíme a jedeme. Aha, nejedeme. Víte, jak je na každý telefon jiná nabíječka? No, tak přívěs je něco podobného, proč mi to sakra nikdo neřekl? =D Díkybohu je to věc, která lze snadno koupit, ale měla jsem nahnáno! =D Už jen rychle zaplatit povinnou pojistku (díky Adame) a hurá na cestu domů.


Páni, je to neskutečný pocit, já budu fakt stavět dům na kolech..









bottom of page