top of page

tinyho nožky

Chtěla bych vám představit příběh, u kterého jsem si myslela, že happyend rozhodně nenastane.


Jak už víte, koupila jsem přívěs, ale ne ledajaký přívěs. S tím přívěsem se musí každé dva roky na technickou kontrolu. Jenže! Samozřejmě nesmí být naložený (ani tinyhousem 😄). Sakra, tady začíná ta prekérní situace. Jak tohle vymyslet?

Přátelé, po několika probděných nocích jsem si řekla, Nikčo, na tohle prostě sama nepřijdeš. Takže jsem napsala Honzovi Němcovi, jestli by ho náhodou něco nenapadlo. Samozřejmě Honza věděl a odkázal mě na firmu Ecotinyhouse, která to už dávno vymyslela. Prostě se domečku dají nožky!

Jak by to tedy, podotýkám - teoreticky, mělo fungovat? Domeček se na čtyř silných nohách nadzvedne a tradá, podvozek si to může šmárovat na technickou! Jedna taková nožka uzvedne až 1300 kg, tudíž by měla fungovat, i když Tiny dobře poobědvá.


Cena zvedáků i s přírubou byla 10.000 Kč (zkoušela jsem prodejce okouzlit mým šarmem a zažádat o slevu, ale neklaplo to, nechápu...) 🤔😄



bottom of page