top of page

ocel vs. dřevo

Ocel nebo dřevo to je oč tu běží!

Rozhodování, to je snad ta nejhorší věc na světě a dvojnásob v tom, čemu absolutně nerozumím.. Dlouho jsem se rozhodovala mezi dřevěnou a ocelovou konstrukcí pro Tiny. Nakonec zvítězila ocel! A proč vlastně?

Celý tiny i s podvozkem musí mít 3,5t, takže by vočko 2,4t celý domeček. Jelikož jsem měla trojku z matiky, tak si netroufám psát můj hmotnostní výpočet dřevěné konstrukce 😄 každopádně odborníci tvrdí, že ta ocelová je cca 60% lehčí než dřevěná - a to i s mojí matematickou negramotností je sakra dost velký rozdíl. Rozdíl taky poznáte ve svojí peněžence - za ocelovou zaplatíte o dost více, ale je to "bez práce". Takže konstrukci jsem vložila do rukou odborníkům z Mr. Merkur. Dodala jsem jim výměru, kde přesně mají být okna, dovezla podvozek a oni už vše doladili.



bottom of page