top of page

přívěs? ale jaký?

Jako absolutní netechnik se vám pokusím snad pochopitelně vysvětlit, jak jsem si vybrala tento přívěs a proč. Věřte, že jsem strávila na Googlu několik hodin a dní. Jak to tedy je?


Chtěla jsem být co nejmobilnější, abych nemusela platit někomu za naložení třeba jeřábem nebo odtah domečku na kamionu apod.

Takže priorita byla, aby tiny mohlo tahat naše auto. Tady začíná kapitola problém za problémem.

Bod číslo jedna - přívěs musí mít kouli (a redukci, ale to jsem samozřejmě zjistila až po koupi 😊) a 7,4m s koulí není sranda najít - většinou je připojení na oko, jelikož takový přívěs už není žádný prcek. Dále musí mít nosnost do 3500kg (pak váha je i s podvozkem, takže domek musí mít cca 2400kg 😭 největší challenge ever). Celý domek pak musí být max. 4m vysoký i s přívěsem a 2,5m široký (tady začíná hra zachraň centimetry). Nakonec můj nejoblíbenější bod (haha) domek musí být oddělávací, aby bylo možné udělat STK na přívěs - domeček pak vezete jako náklad, a to bude ještě oříšek.. technici všech zemí, spojte se!


Takže suma sumárum jsem měla dvě možnosti - nechat si udělat 7m podvozek na míru, ale musela bych na něj měsíc čekat a stál by 105 tisíc. Nebo koupit second hand Agados Dona D11 s přestavbou na kouli za 67 tisíc, což pro mne bylo výhodnější :) teda ne na ušetřené kilogramy, ale zase dost peněz, které můžu investovat jinam.. A toť vše přátelé!



bottom of page